.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد محمدی‌لائینی از زمین‌گیر شدن نساجی‌ در بهشهر و قائم‌شهر/معاونت نخبگان بسیجی در استانداری مازندران تشکیل شود
نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از زمین‌گیر شدن نساجی‌ در بهشهر، قائم‌شهر و سایر ظرفیت‌های اقتصادی در استان، گفت: از ظرفیت نخبگان در این حوزه‌ها باید استفاده شود.

به گزارش شمال نیوز،  آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی صبح امروز در دیدار با نخبگان اقشار بسیج مازندران با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: نخبگان و بسیجیان بسیار مهم و راهگشا هستند.

وی با اعلام اینکه با وجود نخبگان بسیجی و بسیجیان نخبه نباید این همه مشکل داشته باشیم، تصریح کرد: در ایده و ارائه نظریه مشکل و کمبودی وجود ندارد، بسیج و نخبگان تلاش‌های زیادی انجام دادند و باید از این ظرفیت‌ها استفاده مناسب شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: طرح‌ها و ایده‌های خوبی در استان مازندران وجود دارد که باید این طرح‌ها و ایده‌ها را عملیاتی کنیم.

وی به خراب شدن بیش از ۴۲۰ هزار تن نهادهای دامی در انبارهای بندر امیرآباد، گفت: این محصولات در حالی بیش از دو سال در انبارها نگهداری شده و قابل استفاده نیست که در استان نیازمندی‌های جدی به این محصولات وجود داشته است.

محمدی‌لائینی با انتقاد از زمین‌گیر شدن نساجی‌ در بهشهر، قائم‌شهر و سایر ظرفیت‌های اقتصادی در استان مازندران، بیان کرد: از ظرفیت نخبگان در این حوزه‌ها باید استفاده شود تا مجبور به مهاجرت نشوند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به طرح جلوگیری از ورود لوازم خانگی که در این زمان بسیار لازم بود، گفت: چرا خودروهای داخل کشور ما با کیفیت نمی‌شود، ما در دانش کم نداریم ولی بسیاری از نخبگان بسیجی طرح‌ها و ایده‌ها خوبی دارند که می‌تواند معضلات محلی و استانی را حل کند ولی به آنها توجه نمی‌شود.

وی خاطر نشان کرد: همانطور که برنامه‌های ما پیوست فرهنگی داشته باشد، فعالیت‌های علمی کشور باید پیوست اجرایی و اقتصادی داشته باشد.

محمدی لائینی با اعلام اینکه معضلات فرهنگی زیادی وجود دارد، افزود: برای طرح‌های علمی خودمان هم پیوست اجرایی درست کنیم تا این طرح‌ها عملیاتی شود.

وی با اعلام اینکه معاونت نخبگان بسیجی در استاندار مازندران تشکیل شود، گفت: اگر به لحاظ اداری ممانعت وجود دارد، از ظرفیت مشاوره‌ای بسیجیان استان برای توسعه استان مازندران استفاده شود./فارس

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.